Wilt u een kantoor huren? Zie hier meer over de totale kosten voor de huur van een kantoor en zie ook de prijzen voor huur in Amsterdam, Eindhoven en Rotterdam

Deze kosten hebben te maken met de diensten die de huurder in de dagelijkse gang van zaken moeten ondersteunen:

Een van de grootste kostenposten in deze categorie zijn de loonkosten voor de receptie en de assistenten die verbonden zijn aan de conferentieruimtes en vergaderzalen etc. Normaliter hebben alleen grotere bedrijven de financiƫle mogelijkheden om zulke diensten volledig te kunnen benutten, zoals vergaderzaal en conferentieruimte, terwijl het voor kleinere ondernemingen vaak andere medewerkers zijn die voor deze taken zorgen. De totale kosten hiervoor zijn vaak tot 3% van de totale kosten die verbonden zijn aan het houden van een kantoor.

De totale onkosten die verbonden zijn aan het kopiƫren en printen, en zijn inclusief de daaraan verbonden assistent en de appartuur die of is geleased of op afbetaling is gekocht. Deze kosten vertegenwoordigen meer dan 1% van de verzamelde kosten voor een kantoorhuur.

Telecommunicatie & ICT faciliteiten en diensten vallen ook binnen deze categorie. Dit omvat onder andere de telefoonsystemen, de telefoons, de servers, internetverbinding, en voicemail systeem. Al deze elementen maken normaliter 1-2% uit van de totale kantooronkosten.

Deze categorie omvat eveneens de catering service of enige vorm van lunchregelingen. Deze omvat de kosten voor het eten, maar niet de keuken of kantine.

Over het geheel genomen zijn de kosten voor vergaderzalen en conferentieruimtes de grootste kostenpost in deze categorie.

15-100m2 service kantoor

In vergelijking met traditionele kantoorruimte, zijn er grote voordelen van een dienstverlener:

  • Ingerichte kantoren vanaf 15 m2
  • Huurperiode van 3 maanden
  • Toegang tot de vergaderzalen

Kantoren te huur, verhuur van kantoor, kantoorruimte. Vind hier alle informatie voor u als toekomstige huurder of verhuurder van een kantoor.